do góry
Kalendarium wydarzeń
poprzedni miesiąc grudzień 2024 następny miesiąc
Pn Wt Śr Cz Pt Sb N

Newsletter

Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.

Strona główna / Urząd / Aktualności

Aktualności

DI 7031.1.10.2017 Zapytanie ofertowe na dostawę pomocy dydaktycznych dla szkół ZSO Zator, ZSO Podolsze, ZS Graboszyce 2017-08-03

Zator, dn. 01.08.2017 r.

DI.7013.1.10.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. Zamawiający:

Gmina Zator, którą reprezentuje Burmistrz Zatora, z siedzibą : Urząd Miejski w Zatorze, Województwo Małopolskie, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, tel.  (0-33) 8412 215, fax (0-33) 8410 206, e-mail : gmina@zator.pl 

zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na :

Dostawę pomocy dydaktycznych dla:

  1. ZSO w Zatorze,
  2. ZSO w Podolszu
  3. ZS w Graboszycach.

Zadanie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0374/16 pn. „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w szkołach gminy Zator

Nr procedury DI.7013.1.10.2017

 II. Przedmiot zamówienia:

1. Dostawa wyposażenie dydaktycznego tj. brył porównawczych, brył geometrycznych modeli komórek, modeli organów ludzkich, siłomierzy, mierników elektronicznych, mikroskopów, plansz dydaktycznych, zestawów labolatoryjnych, atlasów, map itp. dla:
a) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zatorze  - zadanie 1
b) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Podolszu – zadanie 2,
c) Zespołu Szkół w Graboszycach – zadanie 3,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia uwzględniający podział na zadnia jest opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego -  zestawienie rzeczowe.

2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku gdy zamówienie przekroczy kwotę 16.000,00 zł brutto, terminy realizacji  dostawy są następujące

 – do dnia 28 sierpnia 2017 r. część zamówienia do kwoty 16.000,00 zł brutto (dla wszystkich placówek/zadań), a pozostała część zamówienia do 26 września 2017 r.

Istnieje możliwość dostawy całego zakresu zamówienia do dnia 28 sierpnia 2017 r. ale płatność Zamawiający będzie regulował wg. powyższego terminarza.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące pomocy znajdują się w Załączniku nr 1- zestawienie rzeczowe - zadanie 1, zestawienie rzeczowe -  zadanie 2, zestawienie rzeczowe -  zadanie 3,

4. W cenie oferty należy uwzględnić: koszty pomocy dydaktycznych, koszty dostawy pomocy do poszczególnych placówek oświatowych, koszty związane z podatkami i opłatami, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy, inne wydatki niezbędne do skutecznej realizacji przedmiotu zamówienia.

5. Pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.

6. Miejscem dostawy pomocy dydaktycznych będą siedziby szkół wymienionych w pkt. II.1 niniejszego zapytanie. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek  ze  środków  transportowych  i  wniesienie  dostawy  do  pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.

 7. Wykonawca udzieli  na  dostarczone    pomoce  dydaktyczne    gwarancji  jakości  i  rękojmi  na okres 12 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy)

 III. Tryb udzielenia zamówienia:

Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) w zakresie art. 4 pkt. 8 ustawy, przepisy kodeksu cywilnego oraz zapisy Podręcznika Kwalifikowania wydatków objętych dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

 IV. Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.

 V. Kryteria oceny ofert.

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla całego zamówienia Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium - Ceną ofertową brutto - 100%.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Załącznikiem do formularza ofertowego są trzy zestawienia rzeczowo-finansowe (dla każdego zadania)  wraz z podanymi jednostkowymi cenami ofertowymi.

 VI. Termin składania ofert.

Oferty należy składać do dnia 10.08.2017 r. do godziny 10.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze,       32-640 Zator,  Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202, na ręce pracownika sekretariatu, który nada ofercie numer kolejny i odnotuje datę i godzinę wpływu lub mailem na adres: inwestycje@zator.pl

Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.

Załącznikiem do formularza ofertowego są trzy zestawienia rzeczowo-finansowe (dla każdego zadania)  wraz z podanymi jednostkowymi cenami ofertowymi.

 VII. Inne postanowienia.

a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji cenowych przed zawarciem    
     umowy z oferentem, którego oferta została wybrana.

b/ W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza
     przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, umowa może nie zostać zawarta.

c/ Umowa na realizację zadania zostanie zawarta w terminie do 7 dni od dnia wyboru oferty.

d/ O wyborze oferty Gmina Zator powiadomi pocztą elektroniczną oferentów, którzy złożyli
     oferty, w terminie do 2 dni od dnia dokonania wyboru oferty.

e/ Oferenci mogą wystąpić do Zamawiającego o udostępnienie całości informacji o pozostałych
     ofertach w przedmiotowym postępowaniu. Informacja  ta zostanie udzielona bez zbędnej
     zwłoki.

f/ Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
     ofert.

g/ Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają
     jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w
     opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw
     producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego
     producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy.

 

Załączniki :

  1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia (zestawienie rzeczowe – zadanie 1, zadanie 2,
    zadanie 3)– zał. nr 1 do Zapytania.
  2. Formularz ofertowy – zał. nr 2 do Zapytania.
  3. Wzór umowy – zał. nr 3 do Zapytania.

 

                                               

 Zator dnia 01.08.2017 r

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 9 ]
Wzór umowy_zał.3.pdf Wzór umowy_zał.3.pdf 17-08-04 11:56 384.58KB Wzór umowy_zał.3.pdf pobierz
Zał. nr 2 formularz ofertowy.doc Zał. nr 2 formularz ofertowy.doc 17-08-04 11:55 49KB Zał. nr 2 formularz ofertowy.doc pobierz
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s1.pdf Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s1.pdf 17-08-04 11:51 282.76KB Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s1.pdf pobierz
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s2.pdf Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s2.pdf 17-08-04 11:51 376.35KB Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s2.pdf pobierz
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s3.pdf Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s3.pdf 17-08-04 11:52 237.84KB Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s3.pdf pobierz
Zestawienie rzeczowe_cz.1_ZSO ZATOR.pdf Zestawienie rzeczowe_cz.1_ZSO ZATOR.pdf 17-08-04 11:53 58.82KB Zestawienie rzeczowe_cz.1_ZSO ZATOR.pdf pobierz
Zestawienie rzeczowe_cz.2_ZSO PODOLSZE.pdf Zestawienie rzeczowe_cz.2_ZSO PODOLSZE.pdf 17-08-04 11:53 63.73KB Zestawienie rzeczowe_cz.2_ZSO PODOLSZE.pdf pobierz
Zestawienie rzeczowe_cz.3_ZS GRABOSZYCE.pdf Zestawienie rzeczowe_cz.3_ZS GRABOSZYCE.pdf 17-08-04 11:54 55.81KB Zestawienie rzeczowe_cz.3_ZS GRABOSZYCE.pdf pobierz
Zestawienie rzeczowo-finans_zad..xlsx Zestawienie rzeczowo-finans_zad..xlsx 17-08-04 11:55 35.68KB Zestawienie rzeczowo-finans_zad..xlsx pobierz

Wprowadził: Martyna Kosowska 2017-08-04 11:49
Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl