Zator, dn. 01.08.2017 r.
DI.7013.1.10.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Zamawiający:
Gmina Zator, którą reprezentuje Burmistrz Zatora, z siedzibą : Urząd Miejski w Zatorze, Województwo Małopolskie, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, tel. (0-33) 8412 215, fax (0-33) 8410 206, e-mail : gmina@zator.pl
zwraca się do Państwa z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na :
Dostawę pomocy dydaktycznych dla:
Zadanie jest dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 i realizowane w ramach projektu RPMP.10.01.03-12-0374/16 pn. „Podniesienie jakości kształcenia ogólnego w szkołach gminy Zator”
Nr procedury DI.7013.1.10.2017
II. Przedmiot zamówienia:
1. Dostawa wyposażenie dydaktycznego tj. brył porównawczych, brył geometrycznych modeli komórek, modeli organów ludzkich, siłomierzy, mierników elektronicznych, mikroskopów, plansz dydaktycznych, zestawów labolatoryjnych, atlasów, map itp. dla:
a) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Zatorze - zadanie 1
b) Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Podolszu – zadanie 2,
c) Zespołu Szkół w Graboszycach – zadanie 3,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia uwzględniający podział na zadnia jest opisany w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - zestawienie rzeczowe.
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku gdy zamówienie przekroczy kwotę 16.000,00 zł brutto, terminy realizacji dostawy są następujące
– do dnia 28 sierpnia 2017 r. część zamówienia do kwoty 16.000,00 zł brutto (dla wszystkich placówek/zadań), a pozostała część zamówienia do 26 września 2017 r.
Istnieje możliwość dostawy całego zakresu zamówienia do dnia 28 sierpnia 2017 r. ale płatność Zamawiający będzie regulował wg. powyższego terminarza.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące pomocy znajdują się w Załączniku nr 1- zestawienie rzeczowe - zadanie 1, zestawienie rzeczowe - zadanie 2, zestawienie rzeczowe - zadanie 3,
4. W cenie oferty należy uwzględnić: koszty pomocy dydaktycznych, koszty dostawy pomocy do poszczególnych placówek oświatowych, koszty związane z podatkami i opłatami, które Wykonawca zmuszony jest ponieść w celu realizacji przedmiotu umowy, inne wydatki niezbędne do skutecznej realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
6. Miejscem dostawy pomocy dydaktycznych będą siedziby szkół wymienionych w pkt. II.1 niniejszego zapytanie. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
7. Wykonawca udzieli na dostarczone pomoce dydaktyczne gwarancji jakości i rękojmi na okres 12 miesięcy (liczony od dnia odbioru dostawy)
III. Tryb udzielenia zamówienia:
Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) w zakresie art. 4 pkt. 8 ustawy, przepisy kodeksu cywilnego oraz zapisy Podręcznika Kwalifikowania wydatków objętych dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
IV. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
V. Kryteria oceny ofert.
Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla całego zamówienia Zamawiający będzie kierował się jedynym kryterium - Ceną ofertową brutto - 100%.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Załącznikiem do formularza ofertowego są trzy zestawienia rzeczowo-finansowe (dla każdego zadania) wraz z podanymi jednostkowymi cenami ofertowymi.
VI. Termin składania ofert.
Oferty należy składać do dnia 10.08.2017 r. do godziny 10.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pokój nr 202, na ręce pracownika sekretariatu, który nada ofercie numer kolejny i odnotuje datę i godzinę wpływu lub mailem na adres: inwestycje@zator.pl
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.
Załącznikiem do formularza ofertowego są trzy zestawienia rzeczowo-finansowe (dla każdego zadania) wraz z podanymi jednostkowymi cenami ofertowymi.
VII. Inne postanowienia.
a/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji cenowych przed zawarciem
umowy z oferentem, którego oferta została wybrana.
b/ W przypadku, gdy oferta najkorzystniejsza przewyższy kwotę jaką Zamawiający zamierza
przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, umowa może nie zostać zawarta.
c/ Umowa na realizację zadania zostanie zawarta w terminie do 7 dni od dnia wyboru oferty.
d/ O wyborze oferty Gmina Zator powiadomi pocztą elektroniczną oferentów, którzy złożyli
oferty, w terminie do 2 dni od dnia dokonania wyboru oferty.
e/ Oferenci mogą wystąpić do Zamawiającego o udostępnienie całości informacji o pozostałych
ofertach w przedmiotowym postępowaniu. Informacja ta zostanie udzielona bez zbędnej
zwłoki.
f/ Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
ofert.
g/ Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają
jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w
opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw
producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego
producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy.
Załączniki :
Zator dnia 01.08.2017 r
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 9 ] | ||||
Wzór umowy_zał.3.pdf | 17-08-04 11:56 | 384.58KB | pobierz | |
Zał. nr 2 formularz ofertowy.doc | 17-08-04 11:55 | 49KB | pobierz | |
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s1.pdf | 17-08-04 11:51 | 282.76KB | pobierz | |
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s2.pdf | 17-08-04 11:51 | 376.35KB | pobierz | |
Zapytanie ofertowe_pomoce dyd.s3.pdf | 17-08-04 11:52 | 237.84KB | pobierz | |
Zestawienie rzeczowe_cz.1_ZSO ZATOR.pdf | 17-08-04 11:53 | 58.82KB | pobierz | |
Zestawienie rzeczowe_cz.2_ZSO PODOLSZE.pdf | 17-08-04 11:53 | 63.73KB | pobierz | |
Zestawienie rzeczowe_cz.3_ZS GRABOSZYCE.pdf | 17-08-04 11:54 | 55.81KB | pobierz | |
Zestawienie rzeczowo-finans_zad..xlsx | 17-08-04 11:55 | 35.68KB | pobierz |