Dzisiaj mamy: 19.12.2024r.
Imieniny: Gabrieli, Dariusza, Eleonory
poprzedni miesiąc | grudzień 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze
Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. wymiaru podatków i księgowości opłat niepodatkowych w Referacie Podatków, Dochodów i Kasa, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.
Wymagania stawiane kandydatom:
Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.
Wymagania dodatkowe:
Zakres podstawowych obowiązków:
I. W zakresie księgowości dochodów jednostek budżetowych (z wyjątkiem urzędu):
1. Ewidencja analityczna dochodów.
2. Rozliczanie i uzgadnianie wpływów z budżetem
3. Naliczanie czynszu, dokonywanie waloryzacji i informowanie o wysokości czynszu, zgodnie z zapisami umowy.
4. Fakturowanie.
5. Prowadzenie ewidencji sprzedaży VAT, generowanie JPK.
6. Ewidencja należności Gminy wynikających z umów cywilno-prawnych.
7. Windykacja należności Gminy wynikających z umów najmu (wezwania do zapłaty, przygotowanie spraw do Sądu).
8. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych z zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
9. Dokonywanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
II. W zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych z terenu miasta:
1. Gromadzenie materiałów źródłowych stanowiących bazę do wymiaru podatku.
2. Dostarczanie podatnikom i przyjmowanie informacji w sprawie podatków oraz ich weryfikacja.
3. Przygotowywanie i przesyłanie decyzji ustalających i zmieniających wysokość podatku.
4. Prowadzenie rejestru wymiaru, przypisów i odpisów podatku.
5. Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulg, umorzeń, odroczeń terminu płatności, rozłożeń na raty, prowadzenie postępowań podatkowych, przygotowywanie decyzji.
6. Kompletowanie spraw dotyczących wnoszonych odwołań i przesyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
7.Współdziałanie ze służbami geodezyjnymi w sprawach kontroli powierzchni gruntów i budynków dla prawidłowego i powszechnego opodatkowania.
8. Wydawanie zaświadczeń w sprawach podatkowych – prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń.
9. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych z zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
10. Aktualizacja ewidencji podatkowej na podstawie informacji podatkowych, zawiadomień i innych dokumentów.
11. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, dokonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych.
12. Sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych, wniosków i zaleceń pokontrolnych.
13. Sporządzanie wniosków karno-skarbowych w wypadkach nie zgłoszenia obowiązku podatkowego lub znacznych rozbieżności uwidocznionych w składanych informacjach i deklaracjach podatkowych.
14. Przygotowywanie wniosków o rekompensatę utraconych dochodów na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów podatkowych.
15. Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
16. Sporządzanie i przekazywanie informacji o udzielonej pomocy publicznej i de minimis, przygotowywanie zaświadczeń, decyzji, sporządzanie sprawozdań w tym zakresie.
17. Podawanie do publicznej wiadomości wykazu osób którym udzielono ulg, umorzeń, zwolnień.
18. Prowadzenie czynności zmierzających do ustalania spadkobierców.
19. Przygotowywanie kart spraw z uwzględnieniem wchodzących zmian.
20. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów na zajmowanym stanowisku, szczegółowa ich znajomość w celu właściwego stosowania.
21. Zakładanie i prowadzenie teczek zgodnie z rzeczowym wykazem akt, przekazywanie do archiwum zakładowego w terminach przewidzianych instrukcja kancelaryjną.
22. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie prowadzonych spraw.
III. W zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych
1. Przesyłanie przygotowanych uchwał do zaopiniowania przez UOKiK.
2. Przyjmowanie deklaracji podatkowych ich weryfikacja, prowadzenie czynności sprawdzających, wezwania.
3. Przygotowywanie i przesyłanie decyzji określających wysokość zobowiązania podatkowego.
4. Prowadzenie rejestru wymiaru, przypisów i odpisów, umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty.
5. Przyjmowanie wniosków o udzielenie ulgi, umorzeń, odroczeń, rozłożeń na raty, prowadzenie postępowań w tym zakresie, przygotowanie decyzji.
6. Kompletowanie spraw dotyczących wnoszonych odwołań i przesyłanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego.
7. Współdziałanie ze służbami geodezyjnymi w sprawach kontroli powierzchni gruntów i budynków dla prawidłowego i powszechnego opodatkowania.
8. Sporządzanie sprawozdań cyfrowych i opisowych wynikających z zadań realizowanych na danym stanowisku.
9. Prowadzenie postępowań wyjaśniających, dokonywanie czynności sprawdzających i kontrolnych.
10. Sporządzanie protokołów z czynności kontrolnych, wniosków i zaleceń pokontrolnych z wykorzystaniem opinii biegłych.
11. Sporządzanie wniosków karno-skarbowych w wypadkach nie zgłoszenia obowiązku podatkowego lub znacznych rozbieżności uwidocznionych w składanych deklaracjach podatkowych.
IV. W zakresie spraw organizacyjno-kancelaryjnych:
1. Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów na swoim stanowisku, szczegółową ich znajomość w celu właściwego stosowania.
2. Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych niezbędnych do prowadzonych spraw.
3. Przekazywanie akt do archiwum zakładowego w terminach przewidzianych instrukcją kancelaryjną.
4. Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie w zakresie prowadzenia wspólnych spraw.
5. Ochrona informacji niejawnych.
6. Ochrona danych osobowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
1) oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie o niekaralności,
2) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.
Zator, dnia 28.05.2020 r. Burmistrz Zatora
Mariusz Makuch
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
klauzula informacyjna RODO - zatrudnienie.odt | 20-05-29 12:49 | 23.75KB | pobierz |