do góry

Zamówienia publiczne

DI.271.13.2014 Pytania (nr 2) oferenta i odpowiedźi Zamawiającego dotyczące przetargu nieograniczonego nr DI.271.13.2014 2014-11-04

Zator, dnia 31.10.2014

Nr procedury : DI.271.13.2014

Dotyczy : przetargu nieograniczonego nr DI.271.13.2014 na Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016.

Zamawiający informuje, że zamieszcza w dniu 31.10.2014 r.  na swojej stronie internetowej poprawiony plik dot. pytań i odpowiedzi do przetargu (z dnia 28.10.2014 r.), zamiast dotychczasowego, zawierającego niezamierzony błąd (dane teleadresowe jednego z pytających).

Zator, dnia 28.10.2014
 
Nr procedury : DI.271.13.2014
 
 
Pytania oferentów, odpowiedzi Zamawiającego oraz inne uwagi, dotyczące przetargu nieograniczonego nr DI.271.13.2014 na Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016.
 
W związku z poniższymi pytaniami Zamawiający informuje, że zamieścił na Portalu Centralnym Urzędu Zamówień Publicznych zmianę ogłoszenia o zamówieniu, w którym uwzględnia odpowiednie uwagi oferentów, oraz przedłuża termin składania ofert do dnia 4.11.2014 r. do godz. 10.00.
Jednocześnie Zamawiający zawiadamia, że oprócz poniższych pytań i odpowiedzi zamieścił na swojej stronie internetowej nowy (skorygowany) formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym w wersji edytowalnej, oraz skorygowany wzór umowy. Zamawiający nie zamieszcza tekstu jednolitego skorygowanej SIWZ, należy więc ją traktować łącznie z poniższymi odpowiedziami.  
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 3 ppkt 3 otrzymuje brzmienie
„Wykonawca ma obowiązek dostarczania do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych tylko i wyłącznie odpady komunalne (grupa 20) oraz odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych (grupa 17). W przypadku dostarczania odpadów innych niż komunalne (np. pochodzących z procesów technologicznych). Zamawiający nie będzie ponosił kosztów z tego tytułu.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dopisano w tabeli następujące kody:
Odpady komunalne segregowane
15 01 01
Opakowania z papieru i tektury
15 01 02
Opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 04
Opakowania z metali
15 01 07
Opakowania ze szkła
 
Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych
20 01 21*
Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
20 01 23*
Urządzenia zawierające freony
20 01 28
Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
20 01 30
Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29
20 01 32
Leki inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 34
Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
 
Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości po weryfikacji kodów:
 
grupa odpadów
kod
rodzaje odpadów
odpady wielkogabarytowe
20 03 07
odpady wielkogabarytowe
Odpady ulegające biodegradacji tzw. odpady zielone
20 02 01
odpady komunalne ulegające biodegradacji
20 02 02
gleba i ziemia w tym kamienie
Odpady komunalne segregowane
20 01 01
papier i tektura
20 01 02
szkło
20 01 39
tworzywa sztuczne
20 01 40
metale
15 01 01
Opakowania z papieru i tektury
15 01 02
Opakowania z tworzyw sztucznych
15 01 04
Opakowania z metali
15 01 07
Opakowania ze szkła
Odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych
20 01 13*
rozpuszczalniki
20 01 14*
kwasy
20 01 15*
alkalia
20 01 17*
odczynniki fotograficzne
20 01 19*
środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy)
20 01 21*
Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
20 01 23*
Urządzenia zawierające freony
20 01 26*
oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25
20 01 27*
farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne
20 01 28
Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27
20 01 29*
detergenty zawierające substancje niebezpieczne
20 01 30
Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29
20 01 31*
leki cytotoksyczne i cytostatyczne
20 01 32
Leki inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 33*
baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie
20 01 34
Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33
20 01 37
drewno zawierające substancje niebezpieczne
Odpady inne niż niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych
16 06 04
baterie alkaliczne z wyłączeniem 16 06 03
16 01 03
zużyte opony
16 06 05
inne baterie i akumulatory
17 01 01
odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 02
gruz ceglany
17 01 03
odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
17 01 80
usunięte tynki, tapety, okleiny itp.
20 01 11
tekstylia
20 01 32
leki i inne niż wymienione w 20 01 31
20 01 34
baterie i akumulatory
Odpady komunalne zmieszane (niesegregowane)
20 03 01
niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 99
odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.2 ppkt B – ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie:
„Kontenery należy opróżnić w dni robocze w terminie 24 godzin po zgłoszeniu zamawiającego przy czym zgłoszenie winno nastąpić do godz. 13:00 danego dnia roboczego”.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.3 ppk B, znacznik 4-ty otrzymuje brzmienie:
„Właściciel nieruchomości może zgłosić na 7 dni przed terminem odbioru (telefonicznie, pisemnie, email) do Wykonawcy, że dostarczy większą ilość odpadów segregowanych i w takim wypadku Wykonawca dostarczy właścicielowi nieruchomości odpowiednią ilość worków danego koloru.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Odpady segregowane dla terenów z zabudową jednorodzinną: częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wynosi: jeden raz w miesiącu.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Brak numeru na budynku jak również brak oznaczenia worków przez mieszkańców będzie uzasadnionym wytłumaczeniem błędnego zapisu przez Wykonawcę. Rozliczenie segregacji (przypisanie liczby oddanych worków do danej nieruchomości) należy wykonać przez podzielenie liczby worków przez liczbę posesji.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.3 ppkt B – ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie:
„Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wynosi: co najmniej dwa razy w miesiącu, z zastrzeżeniem że od czerwca do sierpnia pojemniki z odpadami na tworzywa sztuczne opróżniane będą z częstotliwością trzy razy w miesiącu lub do 24 godzin po zgłoszeniu zamawiającego przy czym zgłoszenie winno nastąpić do godz. 13:00 danego dnia roboczego”.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dzwony są przyporządkowane do danej nieruchomości zabudowanej budynkiem wielorodzinnym (w altanach bądź obok altany śmieciowej). Dla budynków wielorodzinnych przy ul. Wojska Polskiego 7, 9 i 11 rozliczanie segregacji nastąpi łącznie z dwóch altan śmietnikowych dla trzech nieruchomości.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 53 ppkt C otrzymuje brzmienie „Odpady komunalne segregowane odebrane od właścicieli nieruchomości, należy przekazać uprawnionemu odbiorcy posiadającemu decyzję na zbieranie tych odpadów”.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.4. ppkt C znacznik 1-szy otrzymuje brzmienie:
„Zebrane w danym dniu odpady niebezpieczne należy przekazać uprawnionemu odbiorcy posiadającemu decyzję na zbieranie tych odpadów”.
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
W roz. II pkt 5.6 ppkt B wykreśla się zapis: „z wyraźnym opisem informującym o rodzaju odpadów, jakie mogą być w nich zbierane oraz nazwą, adresem i nr telefonu podmiotu odpowiedzialnego za odbieranie odpadów.”
Są to sytuacje sporadyczne. Mieszkaniec we własnym zakresie zaopatrzy się w worki. Odbiór takich worków płatny będzie od tony zgodnie z formularzem ofertowym. Podobnie w sprawozdaniu Wykonawca wykaże jedynie ilość ton.
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny nie wchodzi w zakres zamówienia. Zapis „Wykonawca zapewni odbiór wszystkich odpadów komunalnych z terenu gminy wytworzonych w okresie realizacji zamówienia” dotyczy każdej ilości odpadów o kodach podanych w zamówieniu.
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zapis „Wykonawca zapewni odbiór wszystkich odpadów komunalnych z terenu gminy wytworzonych w okresie realizacji zamówienia” dotyczy każdej ilości odpadów o kodach podanych w zamówieniu.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dokonano zmiany formularza ofertowego
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.6 ppkt B – częstotliwość odbioru odpadów dla przedsiębiorstw, organizacji i instytucji: Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych co najmniej jeden raz w miesiącu. Częstotliwość może być zwiększona, (po telefonicznym zgłoszeniu). Odbiór odpadów nastąpi do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Oznakowanie worka dotyczy jedynie logo firmy poprzednio odbierającej odpady a nie rodzaju odpadów w worku.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Należy odbierać wszystkie odpady. W przypadku przekroczenia zadeklarowanej ilości odpadów właściciel nieruchomości winien potwierdzić odbiór większej ilości odpadów. Zamawiający będzie dochodził należności za odebrane odpady powyżej ilości zadeklarowanej po upływie kwartału na podstawie przekazanych przez Wykonawcę kopii kart przekazania opadów.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dodatkowy formularz określający sposób postępowania z odpadami – o wyborze ofert decyduje JEDYNIE kryterium cenowe.
Formularz ten Wykonawca wyłoniony w przetargu dostarczy przez podpisaniem umowy. Określenie sposobu postepowania z odpadami kontrolowane będzie na etapie realizacji zamówienia.
 
Lp.
Wyszczególnienie odpadów
Kod odpadów
Sposób postepowania z odpadem
 (zaznaczyć odpowiednią opcję)
1
2
3
4
5
6
Odpady przeznaczone do zagospodarowania
RIPOK – MBP/ sortownia
RIPOK - kompostownia
RIPOK - składowisko
1.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 01
 
 
 
20 03 99
 
 
 
2.
Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal)
20 01 01
 
 
 
20 01 02
 
 
 
20 01 39
 
 
 
20 01 40
 
 
 
15 01 01
 
 
 
15 01 02
 
 
 
15 01 04
 
 
 
15 01 07
 
 
 
3.
Odpady ulegające biodegradacji
20 02 01
 
 
 
4.
Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów
17 01 01
 
 
 
17 01 02
 
 
 
17 01 03
 
 
 
17 01 80
 
 
 
5.
Odpady wielkogabarytowe
20 03 07
 
 
 
6.
Opony
16 01 03
 
 
 
7.
Odpady niewymienione w innych grupach
20 03 99
 
 
 
8.
Odpady niebezpieczne
20 01 13
 
 
 
20 01 14
 
 
 
20 01 15
 
 
 
20 01 17
 
 
 
20 01 19
 
 
 
20 01 21
 
 
 
20 01 23
 
 
 
20 01 26
 
 
 
20 01 27
 
 
 
20 01 28
 
 
 
20 01 29
 
 
 
20 01 30
 
 
 
20 01 31
 
 
 
20 01 32
 
 
 
20 01 33
 
 
 
20 01 34
 
 
 
20 01 37
 
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zamawiający podtrzymuje swój zapis. Wszystkie urządzenia muszą spełniać wymogi określone przepisami prawa.
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zasadę bliskości należy rozumieć zgodnie z przepisami prawa (art. 20 ustawy o odpadach).
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zamawiający przewiduje wyrywkowe sprawdzenie zagospodarowania odpadów o kodzie 20 03 99.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Uczestnictwo w przetargu (samodzielnie, we współpracy z podwykonawcą, konsorcjum, itp.) reguluje ustawa pzp.
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Wykonawca winien prowadzić działalność w zakresie przetwarzania odpadów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.09.2012r.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
W siwz zawarto warunki zarówno dla firmy transportującej jak i dla firmy przetwarzającej odpady.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zasadę bliskości należy rozumieć zgodnie z przepisami prawa (art. 20 ustawy o odpadach).
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Formularz ofertowy został uzupełniony o brakujące kody odpadów i przedstawia się następująco:
 
Lp.
Wyszczególnienie odpadów
Kod odpadów
Ilość odpadów
w Mg
Cena jednostkowa zagospodarowania w zł
Łączny koszt zagospodarowania w zł
1
2
3
4
5
6
Odpady przeznaczone do zagospodarowania
 
 
 
1.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 01, 20 03 99
2.120
 
 
2.
Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal)
20 01 01, 20 01 02,
20 01 39, 20 01 40,
15 01 01, 15 01 02,
15 01 04, 15 01 07
292
 
  
3.
Odpady ulegające biodegradacji
20 02 01
40
 
 
4.
Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów
17 01 01, 17 01 02,
17 01 03, 17 01 80
35
 
 
5.
Odpady wielkogabarytowe
20 03 07
40
 
 
6.
Opony
16 01 03
25
 
 
7.
Odpady niewymienione w innych grupach
20 03 99
3
 
 
8.
Odpady niebezpieczne
20 01 13, 20 01 14,
20 01 15, 20 01 17,
20 01 19, 20 01 21,
20 01 23, 20 01 26,
20 01 27, 20 01 28,
20 01 29, 20 01 30,
20 01 31, 20 01 32,
20 01 33, 20 01 34,
20 01 37
3
 
 
 9. Razem koszt zagospodarowania odpadów w okresie od  01.04.2015r. do 31.05.2016r. bez podatku VAT
 
 10. Podatek VAT 8 %
 
 11. Koszt zagospodarowania odpadów z podatkiem VAT
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dotyczy instalacji posiadającej status RIPOK
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zamawiający dopiero po otwarciu ofert analizuje je pod kątem rażąco niskich cen.
 
Pytanie
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zapis „Wykonawca zapewni odbiór wszystkich odpadów komunalnych z terenu gminy wytworzonych w okresie realizacji zamówienia” dotyczy każdej ilości odpadów o kodach podanych w zamówieniu.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zasadę bliskości należy rozumieć zgodnie z przepisami prawa (art. 20 ustawy o odpadach).
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Zasadę bliskości należy rozumieć zgodnie z przepisami prawa (art. 20 ustawy o odpadach).
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI pkt 3 uzupełnia się o zapis „Zamawiający zastrzega sobie prawo, przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej trwania, do przeprowadzenia kontroli instalacji RIPOK wskazanej w ofercie poprzez m.in. zbadanie jej wydajności i sprawdzenie bilansu poszczególnych strumieni odpadów zagospodarowanych przez instalację itp. Zamawiający ma prawo żądać informacji o sposobie pracy instalacji.”
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Ogłoszono jeden przetarg, co jest zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami prawa, jednak siwz określa warunki zarówno dla firmy transportującej jak i dla firmy przetwarzającej odpady.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Uczestnictwo w przetargu (samodzielnie, we współpracy z podwykonawcą, konsorcjum, itp.) reguluje ustawa pzp.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Formularz ofertowy został uzupełniony o brakujące kody odpadów i przedstawia się następująco:
Lp.
Wyszczególnienie odpadów
Kod odpadów
Ilość odpadów
w Mg
Cena jednostkowa zagospodarowania w zł
Łączny koszt zagospodarowania w zł
1
2
3
4
5
6
Odpady przeznaczone do zagospodarowania
 
 
 
1.
Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 03 01, 20 03 99
2.120
 
 
2.
Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal)
20 01 01, 20 01 02,
20 01 39, 20 01 40,
15 01 01, 15 01 02,
15 01 04, 15 01 07
292
 
  
3.
Odpady ulegające biodegradacji
20 02 01
40
 
 
4.
Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów
17 01 01, 17 01 02,
17 01 03, 17 01 80
35
 
 
5.
Odpady wielkogabarytowe
20 03 07
40
 
 
6.
Opony
16 01 03
25
 
 
7.
Odpady niewymienione w innych grupach
20 03 99
3
 
 
8.
Odpady niebezpieczne
20 01 13, 20 01 14,
20 01 15, 20 01 17,
20 01 19, 20 01 21,
20 01 23, 20 01 26,
20 01 27, 20 01 28,
20 01 29, 20 01 30,
20 01 31, 20 01 32,
20 01 33, 20 01 34,
20 01 37
3
 
 
 9. Razem koszt zagospodarowania odpadów w okresie od  01.04.2015r. do 31.05.2016r. bez podatku VAT
 
 10. Podatek VAT 8 %
 
 11. Koszt zagospodarowania odpadów z podatkiem VAT
 
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. II pkt 5.2 ppkt B – ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie:
„Kontenery należy opróżnić w dni robocze w terminie 24 godzin po zgłoszeniu zamawiającego przy czym zgłoszenie winno nastąpić do godz. 13:00 danego dnia roboczego”.
Roz. II pkt 5.3 ppkt B – ostatnie zdanie otrzymuje brzmienie:
„Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny wynosi: co najmniej dwa razy w miesiącu, z zastrzeżeniem że od czerwca do sierpnia pojemniki z odpadami na tworzywa sztuczne opróżniane będą z częstotliwością trzy razy w miesiącu lub do 24 godzin po zgłoszeniu zamawiającego przy czym zgłoszenie winno nastąpić do godz. 13:00 danego dnia roboczego”.
Roz. II pkt 5.6 ppkt B – częstotliwość odbioru odpadów dla przedsiębiorstw, organizacji i instytucji: Ustala się częstotliwość odbioru odpadów komunalnych co najmniej jeden raz w miesiącu. Częstotliwość może być zwiększona, (po telefonicznym zgłoszeniu). Odbiór odpadów nastąpi do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Treść informacji zostanie jednorazowo uzgodniona z Zamawiającym.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Tak, ubezpieczenie dotyczy całej działalności przewidzianej w przetargu.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Brak numeru na budynku jak również brak oznaczenia worków przez mieszkańców będzie uzasadnionym wytłumaczeniem błędnego zapisu przez Wykonawcę. Rozliczenie segregacji (przypisanie liczby oddanych worków do danej nieruchomości) należy wykonać przez podzielenie liczby worków przez liczbę posesji.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Roz. VI Ad.3. A. otrzymuje brzmienie:
„O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym   oraz  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:
a)      3 specjalistycznymi pojazdami z zamkniętą skrzynią ładunkową (bezpylnych) do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym:
·         1 pojazd wyposażony w legalizowane urządzenia do ważenia z możliwością rejestrowania wagi odbieranych odpadów w czasie rzeczywistym, do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych,
·         1   pojazd   umożliwiający   odbiór   niesegregowanych   (zmieszanych)   odpadów komunalnych   w   miejscach   trudno   dostępnych   zabytkowych   (rejon   Starego Miasta) o DMC do 13 Mg,
oraz m.in.:
·         1   pojazd   do   mycia   i   dezynfekcji   pojemników   w   systemie   zamkniętym   przy jednoczesnym   odbiorze   niesegregowanych   zmieszanych   odpadów komunalnych,
·         1 pojazdem z nadwoziem bramowym do obsługi pojemników typu KP, KO o poj. od 5 m 3 do 10m 3 ,
·         1 pojazdem z nadwoziem hakowym do obsługi   praso-kontenerów   o pojemnościach od 10 m 3 do 36 m 3 ,
·         1 pojazdem wyposażonym w skrzynie ładunkowe z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) o   łącznej minimalnej pojemności 20 m3, do odbioru odpadów segregowanych, odpadów wielkogabarytowych,   odpadów ZSEE, odpadów tzw. zielonych, w tym min. 1 z przeznaczeniem do obsługi pojemników typu dzwon,
·         1 pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 3,5 tony – z zabudową typu izoterma   lub  inną   zabudową   umożliwiającą   odbiór   odpadów   niebezpiecznych, odpadów innych niż niebezpiecznych zgodnie z wszelkimi przepisami prawa,
·         1   samochodem   wykorzystywany   do   codziennych   objazdów   Wykonawcy   z przedstawicielem Zamawiającego, a także do załatwiania reklamacji w terenie.
b)      8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej:
·         5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony,
·         1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych
·         1   osobą   posiadającą   odpowiednie wykształcenie o   kierunku   logistycznym, mechanicznym   lub   ochrony   środowiska,   posiadającą doświadczenie   w   zakresie wykonania przedmiotu zamówienia.”
 
Wymagania mogą się dublować
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Dzwony są przyporządkowane do danej nieruchomości zabudowanej budynkiem wielorodzinnym (w altanach bądź obok altany śmieciowej). Dla budynków wielorodzinnych przy ul. Wojska Polskiego 7, 9 i 11 rozliczanie segregacji nastąpi łącznie z dwóch altan śmietnikowych dla trzech nieruchomości.
 
Pytanie
 
{SKAN}
 
Odpowiedź
Wykształcenie określają odpowiednie przepisy prawa.
 
Jednocześnie Zamawiający uprzejmie informuje, że przewiduje odbiór odpadów zielonych 11 razy z każdego punktu w okresie w okresie trwania umowy.

Zalaczniki
- Projekt_umowy_poprawiony-odpady.doc
- Zal._nr_1_poprawiony_formularz_ofertowy.doc
- odpowiedz_28_10_2014.pdf

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 3 ]
odpowiedz_28_10_2014.pdf odpowiedz_28_10_2014.pdf 15-01-05 15:04 2.68MB odpowiedz_28_10_2014.pdf pobierz
Projekt_umowy_poprawiony-odpady.doc Projekt_umowy_poprawiony-odpady.doc 15-01-05 15:04 102KB Projekt_umowy_poprawiony-odpady.doc pobierz
Zal._nr_1_poprawiony_formularz_ofertowy.doc Zal._nr_1_poprawiony_formularz_ofertowy.doc 15-01-05 15:04 65.5KB Zal._nr_1_poprawiony_formularz_ofertowy.doc pobierz

Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl