do góry
Strona główna / Gmina / Aktualności

Aktualności

Drugie badanie dostępności i jakości świadczeń usług 2014-01-24

Drugie badanie dostępności i jakości świadczeń usług z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej w Gminie Zator

Szanowni PaństwoUrząd Miejski w Zatorze, zwraca się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut na wypełnienie kwestionariusza ankiety. Niniejsze badanie jest anonimowe, a jego wyniki służyć będą ocenie dostępności i jakości podstawowych świadczeń medycznych w Gminie Zator oraz ustalenia zmian w tym zakresie od ostatniego badania przeprowadzonego w roku 2013. 

Drugie badanie
dostępności i jakości świadczeń usług z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej
w Gminie Zator - w ramach Programu Doskonalenia Jakości Usług Publicznych - wg normy ISO 9001
(ankietę można również pobrać ze strony internetowej www.zator.pl)

Szanowni Państwo
Urząd Miejski w Zatorze, zwraca się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut na wypełnienie kwestionariusza ankiety. Niniejsze badanie jest anonimowe, a jego wyniki służyć będą ocenie dostępności i jakości podstawowych świadczeń medycznych w Gminie Zator oraz ustalenia zmian w tym zakresie od ostatniego badania przeprowadzonego w roku 2013.

Bardzo zależy nam na poznaniu opinii Mieszkańców Gminy Zator dotyczącej funkcjonowania i dostępności do podstawowej opieki medycznej na terenie naszej gminy. Każdy Państwa głos będzie cenną wskazówką służącą ocenie dostępności i jakości opieki medycznej. Prosimy Panią / Pana o ocenę poziomu opieki medycznej świadczonej przez zakład opieki zdrowotnej, wyrażoną za pomocą niniejszej ankiety.

Przy każdym pytaniu znajdują się cyfry odpowiadające określonym poziomom oceny: niski, średni i wysoki. Prosimy zakreślić lub otoczyć kółkiem tę cyfrę, która najlepiej odpowiada Pani/Pana ocenie.

Jeśli jest to możliwe, prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania. Będziemy wdzięczni za uzupełnienie ankiety własnymi opiniami i spostrzeżeniami, nawet tymi najbardziej krytycznymi.

W celu zapewnienia pełnej anonimowości wypełnioną ankietę można składać do skrzynki znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Zatorze - Biuro Obsługi Mieszkańca, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. 

Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi poprzez postawienie w pustym polu „X”
Wiek
Poniżej 30 lat
30-50 lat
Powyżej 50 lat
 
 
 
Płeć
Mężczyzna
Kobieta
 
 
 
 
 
 
Zamieszkanie
Miasto
Wieś
 
 
 
 
Częstotliwość korzystania z usług przychodni
Więcej niż jeden raz w miesiącu
Średnio jeden raz
w miesiącu
Kilkukrotnie
w roku
Rzadziej jeden raz w roku
 
 
 
 
Oprócz przychodni korzystam z pomocy lekarzy specjalistów
Więcej niż jeden raz w miesiącu
Średnio jeden raz
w miesiącu
Kilkukrotnie
w roku
Rzadziej jeden raz w roku
 
 
 
 
LP.
OCENIANY OBSZAR
Ocena negatywna
Ocena
niska
Ocena
średnia
Ocena wysoka
Ocena bardzo wysoka
1.1.
Sprawność dokonywania formalności związanych
z rejestracją i przyjmowaniem pacjentów w przychodni
0
1
2
3
4
1.2.
Ustalone godziny i zasady dokonywania rejestracji
do lekarza
0
1
2
3
4
1.3.
Możliwość zarejestrowania się do lekarza (dostępność usługi lekarskiej)
0
1
2
3
4
1.4.
Dotrzymanie ustalonej godziny przyjęcia do lekarza lub pielęgniarki
0
1
2
3
4
1.5.
Uprzejmość, życzliwość i jakość obsługi personelu rejestracji i personelu administracyjnego
0
1
2
3
4
1.6.
Dostępność do opieki lekarskiej w godzinach popołudniowych, nocnych i świątecznych
0
1
2
3
4
1.7.
Dostępność do opieki pielęgniarskiej w godzinach popołudniowych, nocnych i świątecznych
0
1
2
3
4
1.8.
Dostępność do świadczeń lekarskich z zakresu ginekologii
i położnictwa
0
1
2
3
4
1.9.
Dostępność do świadczeń lekarskich z zakresu stomatologii
0
1
2
3
4
1.10.
Otwartość na zgłaszane uwagi i skargi dotyczące funkcjonowania przychodni i zgłaszane potrzeby zmian organizacyjnych
0
1
2
3
4
2.1.
Dostępność i sprawność wykonywania badań (czas oczekiwania w kolejce, czystość, wydawanie wyników badań)
0
1
2
3
4
2.3.
Stan higieniczny i techniczny pomieszczeń medycznych, poczekalni, łazienek i toalet
0
1
2
3
4
3.1.
Uprzejmość, życzliwość i jakość obsługi przez lekarzy i personel medyczny
0
1
2
3
4
3.2.
Reakcja lekarzy na prośby i potrzeby zgłaszane przez pacjentów
0
1
2
3
4
3.3.
Otwartość lekarzy na kierowanie pacjenta na dodatkowe konsultacje specjalistyczne, leczenie szpitalne bądź zabiegi fizjoterapeutyczne
0
1
2
3
4
3.4.
Reakcja pielęgniarek na prośby i potrzeby zgłaszane przez pacjentów
0
1
2
3
4
3.5.
Ogólna ocena fachowości opieki lekarskiej
0
1
2
3
4
3.6.
Ogólna ocena fachowości opieki pielęgniarskiej
0
1
2
3
4
3.7.
Wsparcie, wyjaśnienia i zainteresowanie potrzebami pacjenta ze strony lekarzy
0
1
2
3
4
4.1.
Udzielanie informacji i wyjaśnień o zasadach udzielania pomocy medycznej
0
1
2
3
4
4.2.
Zainteresowanie pacjentem i jego problemami
0
1
2
3
4
4.3.
Ocena wykorzystania przez lekarza możliwości diagnostycznych tj, skierowania do specjalistów, badania, porady
0
1
2
3
4
4.4.
Długość oczekiwania na wizytę lekarską domową
0
1
2
3
4
4.5.
Ocena pracy pielęgniarek środowiskowych
0
1
2
3
4
4.6.
Ocena pracy pracowników administracji przychodni
0
1
2
3
4
4.7.
Świadczenia z zakresu medycyny pracy
0
1
2
3
4
4.8.
Działalność przychodni w zakresie profilaktyki, ochrony i promocji zdrowia
0
1
2
3
4
OCENA OGÓLNA
0
1
2
3
4

Nazwa przychodni z usług której pani/pan korzysta:


Czy poleciłaby/poleciłby pani/pan przychodnię rodzinie lub znajomym? (proszę zakreślić kółkiem właściwą odpowiedź)

▲Tak ▼Nie

Dlaczego?






Jakie zmiany pani/pan proponuje?






Bardzo dziękujemy za wypełnienie ankiety

  Nazwa pliku Data publikacji Rozmiar Pobierz
Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ]
ankieta_SZOZ1_2014.doc ankieta_SZOZ1_2014.doc 15-01-15 12:28 80KB ankieta_SZOZ1_2014.doc pobierz
ankieta_SZOZ1_2014.pdf ankieta_SZOZ1_2014.pdf 15-01-15 12:28 298.94KB ankieta_SZOZ1_2014.pdf pobierz

Agencja Interaktywna IntraCOM.pl
Urząd Miejski Zator Plac Marszałka
Józefa Piłsudskiego 1,
32-640 Zator
Telefon:
+48 33 841 22 12
E-mail:
gmina@zator.pl