Dzisiaj mamy: 19.12.2024r.
Imieniny: Gabrieli, Dariusza, Eleonory
poprzedni miesiąc | grudzień 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Szanowni PaństwoUrząd Miejski w Zatorze, zwraca się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut na wypełnienie kwestionariusza ankiety. Niniejsze badanie jest anonimowe, a jego wyniki służyć będą ocenie dostępności i jakości podstawowych świadczeń medycznych w Gminie Zator oraz ustalenia zmian w tym zakresie od ostatniego badania przeprowadzonego w roku 2013.
Drugie badanie
dostępności i jakości świadczeń usług z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej
w Gminie Zator - w ramach Programu Doskonalenia Jakości Usług Publicznych - wg normy ISO 9001
(ankietę można również pobrać ze strony internetowej www.zator.pl)
Szanowni Państwo
Urząd Miejski w Zatorze, zwraca się z uprzejmą prośbą o poświęcenie kilku minut na wypełnienie kwestionariusza ankiety. Niniejsze badanie jest anonimowe, a jego wyniki służyć będą ocenie dostępności i jakości podstawowych świadczeń medycznych w Gminie Zator oraz ustalenia zmian w tym zakresie od ostatniego badania przeprowadzonego w roku 2013.
Bardzo zależy nam na poznaniu opinii Mieszkańców Gminy Zator dotyczącej funkcjonowania i dostępności do podstawowej opieki medycznej na terenie naszej gminy. Każdy Państwa głos będzie cenną wskazówką służącą ocenie dostępności i jakości opieki medycznej. Prosimy Panią / Pana o ocenę poziomu opieki medycznej świadczonej przez zakład opieki zdrowotnej, wyrażoną za pomocą niniejszej ankiety.
Przy każdym pytaniu znajdują się cyfry odpowiadające określonym poziomom oceny: niski, średni i wysoki. Prosimy zakreślić lub otoczyć kółkiem tę cyfrę, która najlepiej odpowiada Pani/Pana ocenie.
Jeśli jest to możliwe, prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania. Będziemy wdzięczni za uzupełnienie ankiety własnymi opiniami i spostrzeżeniami, nawet tymi najbardziej krytycznymi.
W celu zapewnienia pełnej anonimowości wypełnioną ankietę można składać do skrzynki znajdującej się w Urzędzie Miejskim w Zatorze - Biuro Obsługi Mieszkańca, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
Prosimy o zaznaczenie właściwej odpowiedzi poprzez postawienie w pustym polu „X”
| ||||
---|---|---|---|---|
Wiek
|
Poniżej 30 lat
|
30-50 lat
|
Powyżej 50 lat
|
|
|
|
|
||
Płeć
|
Mężczyzna
|
Kobieta
|
|
|
|
|
|
||
Zamieszkanie
|
Miasto
|
Wieś
|
|
|
|
|
|
Częstotliwość korzystania z usług przychodni
|
Więcej niż jeden raz w miesiącu
|
Średnio jeden raz
w miesiącu
|
Kilkukrotnie
w roku
|
Rzadziej jeden raz w roku
|
---|---|---|---|---|
|
|
|
|
|
Oprócz przychodni korzystam z pomocy lekarzy specjalistów
|
Więcej niż jeden raz w miesiącu
|
Średnio jeden raz
w miesiącu
|
Kilkukrotnie
w roku
|
Rzadziej jeden raz w roku
|
|
|
|
|
LP.
|
OCENIANY OBSZAR
|
Ocena negatywna
|
Ocena
niska
|
Ocena
średnia
|
Ocena wysoka
|
Ocena bardzo wysoka
|
---|---|---|---|---|---|---|
1.1.
|
Sprawność dokonywania formalności związanych
z rejestracją i przyjmowaniem pacjentów w przychodni
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.2.
|
Ustalone godziny i zasady dokonywania rejestracji
do lekarza
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.3.
|
Możliwość zarejestrowania się do lekarza (dostępność usługi lekarskiej)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.4.
|
Dotrzymanie ustalonej godziny przyjęcia do lekarza lub pielęgniarki
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.5.
|
Uprzejmość, życzliwość i jakość obsługi personelu rejestracji i personelu administracyjnego
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.6.
|
Dostępność do opieki lekarskiej w godzinach popołudniowych, nocnych i świątecznych
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.7.
|
Dostępność do opieki pielęgniarskiej w godzinach popołudniowych, nocnych i świątecznych
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.8.
|
Dostępność do świadczeń lekarskich z zakresu ginekologii
i położnictwa
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.9.
|
Dostępność do świadczeń lekarskich z zakresu stomatologii
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
1.10.
|
Otwartość na zgłaszane uwagi i skargi dotyczące funkcjonowania przychodni i zgłaszane potrzeby zmian organizacyjnych
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
2.1.
|
Dostępność i sprawność wykonywania badań (czas oczekiwania w kolejce, czystość, wydawanie wyników badań)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
2.3.
|
Stan higieniczny i techniczny pomieszczeń medycznych, poczekalni, łazienek i toalet
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.1.
|
Uprzejmość, życzliwość i jakość obsługi przez lekarzy i personel medyczny
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.2.
|
Reakcja lekarzy na prośby i potrzeby zgłaszane przez pacjentów
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.3.
|
Otwartość lekarzy na kierowanie pacjenta na dodatkowe konsultacje specjalistyczne, leczenie szpitalne bądź zabiegi fizjoterapeutyczne
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.4.
|
Reakcja pielęgniarek na prośby i potrzeby zgłaszane przez pacjentów
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.5.
|
Ogólna ocena fachowości opieki lekarskiej
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.6.
|
Ogólna ocena fachowości opieki pielęgniarskiej
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
3.7.
|
Wsparcie, wyjaśnienia i zainteresowanie potrzebami pacjenta ze strony lekarzy
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.1.
|
Udzielanie informacji i wyjaśnień o zasadach udzielania pomocy medycznej
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.2.
|
Zainteresowanie pacjentem i jego problemami
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.3.
|
Ocena wykorzystania przez lekarza możliwości diagnostycznych tj, skierowania do specjalistów, badania, porady
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.4.
|
Długość oczekiwania na wizytę lekarską domową
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.5.
|
Ocena pracy pielęgniarek środowiskowych
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.6.
|
Ocena pracy pracowników administracji przychodni
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.7.
|
Świadczenia z zakresu medycyny pracy
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
4.8.
|
Działalność przychodni w zakresie profilaktyki, ochrony i promocji zdrowia
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
OCENA OGÓLNA
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Nazwa przychodni z usług której pani/pan korzysta:
Czy poleciłaby/poleciłby pani/pan przychodnię rodzinie lub znajomym? (proszę zakreślić kółkiem właściwą odpowiedź)
▲Tak ▼Nie
Dlaczego?
Jakie zmiany pani/pan proponuje?
Bardzo dziękujemy za wypełnienie ankiety
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 2 ] | ||||
ankieta_SZOZ1_2014.doc | 15-01-15 12:28 | 80KB | pobierz | |
ankieta_SZOZ1_2014.pdf | 15-01-15 12:28 | 298.94KB | pobierz |