Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Zatorze
Burmistrz Zatora ogłasza nabór na urzędnicze stanowisko ds. zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.
Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne.
- Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530).
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Doświadczenie zawodowe: preferowane 1 rok zatrudnienia na stanowisku urzędniczym.
Wystąpienie powyższych braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z rozporządzeniami okołoustawowymi, ustawy o drogach publicznych wraz z przepisami towarzyszącymi, elementy ustawy o finansach publicznych, w tym o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, KPA, obsługa komputera, pakietów biurowych i arkuszy kalkulacyjnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz przygotowywania decyzji administracyjnych.
- Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, rzetelność, kreatywność, operatywność, umiejętność analizy zagadnienia i jego oceny, duże zaangażowanie w pracę, odporność na stres, komunikatywność, sumienność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW:
I. W zakresie zamówień publicznych:
- Przygotowywanie, przeprowadzanie, monitorowanie procedur związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Urząd Miejski w Zatorze, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, udzielanych przez Urząd Miejski w Zatorze, za wyjątkiem udzielanych w trybie pozaustawowym.
- Przygotowanie materiałów wstępnych do rozpoczęcia postępowania o udzielenie zam. publicznego, w celu akceptacji przez Burmistrza Zatora (w formie „karty sprawy”) – propozycje z zakresu rzeczowego zadania, trybu procedury, kryteriów oceny ofert, terminów składania, otwarcia i oceny ofert, terminu zawarcia umowy i wykonania kontraktu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Nadzór i koordynacja nad pracami związanymi z opracowywaniem dokumentacji z postępowania, specyfikacji (SWZ), ogłoszeń o zamówieniu i o jego wynikach, umowy z wybranym wykonawcą oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem.
- Organizowanie pracy i obsługa posiedzeń komisji przetargowej, w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania, zakończonego zawarciem umowy i udzieleniem zamówienia publicznego.
- Prowadzenie spraw związanych z odwołaniami oferentów oraz reprezentowanie Gminy w trakcie postępowań odwoławczych.
- Udzielanie pomocy na rzecz jednostek organizacyjnych gminy w zakresie udzielania zamówień publicznych, wymagających stosowania pełnej procedury ustawowej.
- Opracowywanie sprawozdań z udzielonych przez Urząd Miejski w Zatorze postępowań zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
II. W zakresie administracji drogowej:
- Wydawanie decyzji na zjazd z dróg gminnych,
- Wydawanie warunków budowy ogrodzeń posesji przy drogach gminnych (o ile taki wniosek wpłynie),
- Wydawanie opinii dotyczącej ochrony dróg gminnych i mostów gminnych,
- Naliczanie opłat za umieszczenie urządzeń obcych w pasach dróg gminnych,
- Uzgadnianie PZT w sąsiedztwie dróg gminnych itp.
- Prowadzenie ewidencji oznakowania, ewidencji zdarzeń i in. dotyczących dróg gminnych.
- Opracowywanie co roku operatu zimowego utrzymania i nadzór nad przeprowadzaniem akcji zimowej na drogach gminnych i powiatowych miejskich.
- Wnioskowanie o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg dla ruchu, gdy wymaga tego stan techniczny drogi lub bezpieczeństwo ruchu.
- Wydawanie opinii i wnioskowanie o zaliczanie dróg do odpowiedniej kategorii.
- Opracowywanie materiałów potrzebnych przy postępowaniach administracyjnych w sprawach drogowych.
- Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i umieszczania urządzeń obcych, obiektów i reklam w pasie drogi gminnej.
III. W zakresie współpracy z innymi działami:
Współpraca z Działem Gospodarki Przestrzennej, w zakresie przygotowania uzgodnień w odniesieniu do obszarów przyległych do pasa drogowego drogi gminnej.
IV. W zakresie obrony cywilnej:
- Współdziałanie w prowadzeniu akcji ratowniczych w zakresie zwalczania nadzwyczajnych zagrożeń i klęsk żywiołowych.
- Współdziałanie w zakresie wykonywania prac zabezpieczających, organizowania drużyn ratowniczych i zarządzania ewakuacją ludności.
V. W zakresie bieżącej działalności Działu Inwestycji i Programów Europejskich:
- Sporządzanie sprawozdań do jednostek nadrzędnych.
- Prowadzenie korespondencji dotyczącej zamówień publicznych i dróg.
- Prowadzenie zbioru obowiązujących przepisów, szczegółową ich znajomość, w celu właściwego ich stosowania, ze szczególnym uwzględnieniem zamówień publicznych i administracji drogowej.
- Prowadzenie teczek i rejestrów kancelaryjnych w terminach przewidzianych w instrukcjach kancelaryjnych.
- Przekazywanie akt do archiwum w terminach przewidzianych w instrukcji kancelaryjnych.
- Ochrona informacji niejawnych.
- Ochrona danych osobowych.
- Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Burmistrza Zatora i Kierownika Działu Inwestycji i Programów Europejskich.
Warunki pracy:
- Miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 32- 640 Zator, teren Gminy Zator.
- Umowa o pracę.
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys (CV) - z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
- Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):
- oświadczenie o niekaralności (za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe) lub zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 530), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
- Klauzula RODO – zgodnie z załącznikiem do ogłoszenia lub do pobrania w pok. 105 w Urzędzie Miejskim w Zatorze.
Pozostałe informacje.
- Planowany termin zatrudnienia – od 06.02.2023 r.
- List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781)”.
- Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 28.11.2022 r., w godzinach pracy Urzędu, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy ds. zamówień publicznych oraz administracji drogowej w Dziale Inwestycji i Programów Europejskich Urzędu Miejskiego w Zatorze.”
- W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Ocena złożonych ofert pod względem formalnym nastąpi w dniu 29.11.2022 r.
- Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze.
- Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 01.12.2022 r. (czwartek) o godz. 8.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
- Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w dniu 01.12.2022 r.
- Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko objęte naborem podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Zator, dnia 17.11.2022 r.