Komunikat
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze
dotyczący przedstawienia przez Burmistrza Zatora Raportu o Stanie Gminy Zator w 2023 roku i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad Raportem
Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami ustawy o samorządzie gminnym, Burmistrz Zatora zobowiązany jest w terminie do dnia 31 maja przedstawić Radzie Miejskiej w Zatorze Raport o Stanie Gminy Zator za poprzedni rok.
Na sesji Rady Miejskiej w Zatorze, która odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Zatorze w dniu 25 czerwca 2024 r. o godzinie 13.00 Burmistrz Zatora przedstawi Raport o Stanie Gminy Zator, który obejmować będzie podsumowanie działalności Burmistrza Zatora w roku 2023, a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.
Rada Miejska w Zatorze rozpatrzy Raport o Stanie Gminy na sesji w dniu 25 czerwca 2024 roku o godz. 13.00, na której podejmowana będzie również uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi Zatora absolutorium z wykonania budżetu za rok 2023.
Raport rozpatrywany będzie na sesji w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym Raportem o Stanie Gminy przeprowadzona zostanie debata, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Zator, chyba że Rada Miejska w Zatorze postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Po zakończeniu debaty nad Raportem o Stanie Gminy, Rada Miejska w Zatorze zagłosuje nad udzieleniem Burmistrzowi Zatora wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad Raportem o Stanie Gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze swoje pisemne zgłoszenie, zawierające podpisy, co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany Raport o Stanie Gminy – a więc do dnia 24 czerwca 2024 r. Mieszkańcy będą mogli zabrać głos według kolejności wpływu zgłoszeń do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Zator do udziału w debacie nad Raportem o Stanie Gminy Zator, przyjmowane będą do dnia 24 czerwca 2024 r. w Urzędzie Miejskim w Zatorze – w godzinach pracy Urzędu, za pośrednictwem Biura Obsługi Urzędu Miejskiego w Zatorze.
Zapraszam do udziału w sesji i debacie
Przewodniczący Rady Miejskiej w Zatorze
dr inż. Stanisław Orlicki
Raport znajduje się w załączniku:
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
Raport stanie gminy Zator w 2023 roku.pdf | 24-06-11 12:23 | 5.51MB | pobierz |