Dzisiaj mamy: 20.12.2024r.
Imieniny: Bogumiły, Dominika
poprzedni miesiąc | grudzień 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
Komunikat
Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze
dotyczący przedstawienia przez Burmistrza Zatora raportu o stanie gminy i zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem
Rok 2019 jest pierwszym, w którym zgodnie ze znowelizowanymi przepisami ustawy o samorządzie gminnym, Burmistrz Zatora zobowiązany jest w terminie do dnia 31 maja przedstawić Radzie Miejskiej w Zatorze raport o stanie Gminy Zator.
Na sesji Rady Miejskiej w Zatorze, która odbędzie się w dniu 28 maja 2019 r., o godzinie 13.00 w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Zatorze, Burmistrz Zatora przedstawi raport o stanie Gminy Zator, który obejmować będzie podsumowanie jego działalności w roku 2018 r., a w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.
Rada Miejska w Zatorze rozpatrzy raport o stanie gminy na sesji w dniu 28 maja 2019 roku, o godz. 13.00, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Zatora.
Raport rozpatrywany będzie na sesji absolutoryjnej w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadzona zostanie debata, w której oprócz radnych, będzie mogło wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców Gminy Zator, chyba że Rada Miejska w Zatorze postanowi o zwiększeniu tej liczby.
Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy, rada gminy przeprowadzi głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi Zatora wotum zaufania.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze swoje pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób udzielających poparcia zgłaszającemu się do udziału w debacie.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy – a więc do dnia 27 maja 2019 r. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności wpływu zgłoszeń otrzymanych przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Zatorze.
Zgłoszenia mieszkańców Gminy Zator do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Zator, przyjmowane będą do dnia 27 maja 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Zatorze – w godzinach pracy Urzędu, w pokoju numer 201– Biuro Rady Miejskiej w Zatorze.
Zapraszam do udziału w sesji i debacie
Przewodniczący Rady Miejskiej w Zatorze
dr inż. Stanisław Orlicki
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
Raport o stanie Gminy Zator 2018.pdf | 19-05-20 14:13 | 1.69MB | pobierz |