ds. oświaty oraz rejestracji działalności gospodarczej w Dziale Rozwoju, Oświaty i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Liczba kandydatów do zatrudnienia: 1 osoba.
Wymagania stawiane kandydatom:
I. Niezbędne wymagania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności rachunkowość lub finanse lub finanse i rachunkowość lub zarządzanie lub zarządzanie finansami lub administracja publiczna.
- Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieposzlakowana opinia.
- Stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków na powyższym stanowisku pracy.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tj: Dz.U. 2019, poz. 1282).
Wystąpienie braków formalnych powoduje odrzucenie oferty.
II. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustaw w zakresie wykonywanych czynności: Karty Nauczyciela, o finansowaniu zadań oświatowych, prawo oświatowe, o finansach publicznych, o rachunkowości w tym szczególne zasady rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie gminnym, Prawo przedsiębiorców, Ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy, o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, KPA.
- Prawo jazdy kat. B.
- Samodzielność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność.
- Umiejętność obsługi programu Płatnik.
III. ZAKRES PODSTAWOWYCH OBOWIĄZKÓW
W zakresie spraw oświatowych:
- Sporządzanie list płac pracownikom wybranych podległych jednostek oświatowych oraz innych dokumentów finansowych jak również wypłacanie należności na ich podstawie.
- Prowadzenie całości dokumentacji zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i urlopów rodzicielskich z tytułu ubezpieczeń społecznych.
- Wydawanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników jednostek oświatowych i zleceniobiorców w tym do celów emerytalnych i rentowych.
- Naliczanie składek ZUS oraz rozliczanie ich z ZUS - em.
- Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy i przekazywanie ich do Urzędu Skarbowego.
- Rozliczanie umów cywilno- prawnych.
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dla pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych oraz ich wysyłanie,
- Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych do Urzędu Skarbowego, ZUS - u, oraz innych organów publiczno - prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i ich wysyłanie.
- Rozliczanie potrąconych dobrowolnych składek na wypadek zdarzeń losowych – sporządzanie wniosków o wypłatę świadczeń.
- Naliczanie i rozliczanie składek PFRON.
- Sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń.
- Dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących wykonywanych operacji finansowych.
- Współpraca z Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
- Naliczanie odpisów na ZFŚS.
- Nadzór finansowy nad wykorzystaniem środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, kontrola ZFŚS oraz prowadzenie ewidencji księgowej wszystkich zdarzeń gospodarczych ZFŚS.
- Gromadzenie, kwalifikowanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów finansowych.
- Przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz innych dokumentów finansowo – księgowych na potrzeby organów kontrolnych.
- Wykonywanie obowiązków związanych z prowadzeniem pracowniczych planów kapitałowych, w tym w szczególności terminowym odprowadzania wpłat oraz prowadzenia i archiwizacji dokumentacji, obsługa uczestników PPK i przekazywanie informacji instytucji finansowej oraz uczestnikom PPK.
- Wystawianie not obciążeniowych do innych jednostek samorządu terytorialnego z tyt. zwrotu kosztów wychowania przedszkolnego.
- Realizacja zadań związanych z organizacją dowozu uczniów do szkół.
- Współpraca z kuratorium oświaty.
- Przygotowywanie sprawozdań, analiz, ocen z zakresu oświaty.
- Realizacja zadań, związanych z przyznawaniem i wypłatą stypendiów i zasiłków szkolnych.
- Realizowanie zadań związanych z refundacją kosztów przejazdu do i ze szkół uczniów niepełnosprawnych - zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu do szkoły lub placówki, w której realizują obowiązek szkolny lub nauki.
- Kontrola spełniania obowiązku nauki i nadzór nad kontrolą obowiązku szkolnego przez dzieci młodzież zamieszkałą na terenie Gminy.
- Zbieranie oraz weryfikowanie danych w Systemie Informacji Oświatowej oraz RSPO z podległych placówek wykonywanie zadań ustawowych w tym zakresie.
- Realizowanie zadań związanych z dofinansowaniem kształcenia młodocianych – wprowadzanie danych do aplikacji SHRIMP.
- Realizacja zadań, związanych z wyposażeniem szkół w podręczniki, materiały edukacyjne i materiały ćwiczeniowe w tym przygotowywanie wniosków ich terminowe składanie i rozliczanie.
Wykonywanie ustawowych zadań z zakresu działalności gospodarczej:
- Terminowe przyjmowanie wniosków i wprowadzanie danych przedsiębiorców do CEIDG.
- Sporządzanie zaświadczeń o złożeniu wniosku do CEIDG.
- Poświadczanie danych (zaświadczenia) z Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w oparciu o obowiązujące przepisy oraz ustalanie opłat za zezwolenia, w tym:
- Wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu jak i poza miejscem sprzedaży.
- Wydawanie jednorazowych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Naliczanie opłat związanych z wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Przygotowywanie decyzji o odmowie wydania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Kontrola korzystania wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
W zakresie spraw organizacyjno-kancelaryjnych:
- Prowadzenie wykazu i zbioru obowiązujących przepisów, stałą ich aktualizację oraz szczegółową znajomość w celu właściwego stosowania.
- Prowadzenie teczek, rejestrów kancelaryjnych oraz teczek pomocniczych przewidzianych w instrukcji kancelaryjnej.
- Przekazywanie uporządkowanych akt do archiwum zakładowego w terminie przewidzianym w instrukcji kancelaryjnej.
- Współdziałanie ze wszystkimi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz dyrektorami jednostek oświatowych w zakresie prowadzonych przez siebie spraw.
- Ochrona informacji niejawnych.
- Ochrona danych osobowych.
|
Warunki pracy:
- miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, teren Gminy Zator
Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
32- 640 Zator;
- umowa o pracę;
- pełny wymiar czasu pracy;
- miesięczne wynagrodzenie zasadnicze co najmniej 3.600 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z przepisami;
- praca na stanowisku nie jest narażona na występowanie ciężkich i szkodliwych warunków pracy.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny.
- Życiorys(CV)- z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej.
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje dodatkowe (np. uprawnienia).
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy.
- Składane pod rygorem odpowiedzialności karnej (wpisać klauzulę):
- oświadczenie o niekaralności lub zaświadczenie o niekaralności,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku ds. oświaty oraz rejestracji działalności gospodarczej w Dziale Rozwoju, Oświaty i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Zatorze, w pełnym wymiarze czasu pracy.
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1282), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego stopień niepełnosprawności.
List motywacyjny i szczegółowe CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1781 )”.
Dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących konkursu udziela Kierownik Działu Rozwoju Oświaty i Zdrowia.
Dokumenty aplikacyjne należy składać wyłącznie w wersji papierowej do dnia 23 listopada 2020r. do godz. 12.00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zatorze, Biuro Obsługi Klienta, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. oświaty oraz rejestracji działalności gospodarczej w Dziale Rozwoju, Oświaty i Zdrowia w Urzędzie Miejskim w Zatorze.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty liczy się data i godzina wpływu do Urzędu Miejskiego w Zatorze.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej ustalonym terminie nie będą rozpatrywane.
Ocena złożonych wniosków pod względem formalnym nastąpi w dniu 23 listopada 2020 r.
Informacja o osobach, które spełniły wymagania formalne i zakwalifikowały się do dalszego etapu naboru, umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.
Test kwalifikacyjny odbędzie się w dniu 24 listopada 2020 r. o godz. 11.00 w Urzędzie Miejskim w Zatorze, 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1. (sala nr 113, parter).
Trzy osoby, które uzyskają najwyższą liczbę punktów z testu, jednak nie mniej niż 60 % możliwych do uzyskania punktów, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, która odbędzie się w dniu 24 listopada 2020 r. o godz. 12.00.
Ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowisko podejmuje Burmistrz Zatora, biorąc pod uwagę wynik testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
Zator, dnia 12.11.2020 r.
Z upoważnienia Burmistrza Zatora
Sekretarz Zatora
Piotr Domagała