II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.4)
W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia opisany w tytule jest podzielony na dwie odrębne części : a/ CZĘŚĆ 1 : Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym m. in. dostawa, montaż,uruchomienie, skonfigurowanie itp. : laptopy (łącznie 56 szt.), interaktywna tablica z projektorem krótkoogniskowym (8 szt.), słuchawki (18 szt.), głośniki (2 szt.), oprogramowanie edukacyjne (40 kpl.), urządzenie wielofunkcyjne laserowe (3 szt.). b/ CZĘŚĆ 2 : Dostawa, wdrożenie oraz szkolenie w zakresie oprogramowania do monitorowania kompetencji, w tym m. in. : oprogramowanie do monitorowania kompetencji (357 kpl.), centrum rejestracji użytkowników (3 kpl.), serwery (3 szt.), wielozadaniowa baza sprzętowa (3 kpl.). - Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów zamówienia (wyposażenia, sprzętu itp.) oraz wszystkie inne informacje niezbędne do sporządzenia oferty cenowej na każdą część zamówienia, zawierają odpowiednio załączniki nr 1A1 i 1A2 do SIWZ, zatytułowane Opis przedmiotu zamówienia – OPZ. - Wzory umów dla obu części zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1B1 i 1B2. do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia opisany w tytule jest podzielony na dwie odrębne części : a/ CZĘŚĆ 1 : Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, w tym m. in. dostawa, montaż,uruchomienie, skonfigurowanie itp. : laptopy (łącznie 56 szt.), interaktywna tablica z projektorem krótkoogniskowym (8 szt.), słuchawki (18 szt.), głośniki (2 szt.), urządzenie wielofunkcyjne laserowe (3 szt.). b/ CZĘŚĆ 2 : Dostawa, wdrożenie oraz szkolenie w zakresie oprogramowania do monitorowania kompetencji, w tym m. in. : oprogramowanie do monitorowania kompetencji (357 kpl.), centrum rejestracji użytkowników (3 kpl.), serwery (3 szt.), wielozadaniowa baza sprzętowa (3 kpl.). - Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów zamówienia (wyposażenia, sprzętu itp.) oraz wszystkie inne informacje niezbędne do sporządzenia oferty cenowej na każdą część zamówienia, zawierają odpowiednio załączniki nr 1A1 i 1A2 do SIWZ, zatytułowane Opis przedmiotu zamówienia – OPZ. - Wzory umów dla obu części zamówienia stanowią odpowiednio załączniki nr 1B1 i 1B2. do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 1
Punkt: 1)
W ogłoszeniu jest: Zakres dostawy obejmuje m. in. : dostawa, montaż, uruchomienie, skonfigurowanie itp. : laptopy (łącznie 56 szt.), interaktywna tablica z projektorem krótkoogniskowym (8 szt.), słuchawki (18 szt.), głośniki (2 szt.), oprogramowanie edukacyjne (40 kpl.), urządzenie wielofunkcyjne laserowe (3 szt.).
W ogłoszeniu powinno być: Zakres dostawy obejmuje m. in. : dostawa, montaż, uruchomienie, skonfigurowanie itp. : laptopy (łącznie 56 szt.), interaktywna tablica z projektorem krótkoogniskowym (8 szt.), słuchawki (18 szt.), głośniki (2 szt.), urządzenie wielofunkcyjne laserowe (3 szt.).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-20, godzina: 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-11-27, godzina: 9:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 1
Punkt: 4) data zakończenia
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 2017-12-15
W ogłoszeniu powinno być: data zakończenia: 2017-12-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik nr 2
Punkt: 4) data zakończenia
W ogłoszeniu jest: data zakończenia: 2017-12-15
W ogłoszeniu powinno być: data zakończenia: 2017-12-22
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: II.8)
W ogłoszeniu jest: 2017-12-15
W ogłoszeniu powinno być: 2017-12-22