Newsletter
Jeśli chcesz otrzymywać aktualne informacje z witryny, dodaj swój adres e-mail.
Zamówienia publiczne
DI.271.6.2016 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 4
2016-08-24
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 158313 - 2016 data 26.07.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Burmistrz Zatora, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.2).
- W ogłoszeniu jest: II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia opisanego w tytule obejmuje w szczególności : a/ dostawę i montaż urządzeń technologicznych do uzdatniania wody, b/ dostawę i montaż podziemnego zbiornika wody, c/ dostawę i montaż kontenera na urządzenie napowietrzające wodę, d/ dostawę i montaż rurociągów technologicznych wewnętrznych i zewnętrznych, e/ przebudowę instalacji elektrycznej NN w budynku SUW, f/ niewielkie roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń budynku SUW do nowej technologii uzdatniania wody, g/ właściwe skonfigurowanie i uruchomienie całej stacji uzdatniania wody, przeprowadzenie odpowiednich prób i testów dot. jakości uzdatnianej wody, oraz ciągłe nadzorowanie pracy zmodernizowanej SUW w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia wszystkich robót i montażu urządzeń, zakończone protokołem końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. W skład nowej technologii uzdatniania wody wchodzą m. in. : pompa ściekowa w zbiorniku popłuczyn, rurociągi technologiczne zewnętrzne, kontener lekki ocieplony, urządzenie do napowietrzania ścieków surowych, zbiornik wody po napowietrzaniu, pompy podające wodę ze zbiornika na filtry, filtr ciśnieniowy, szafa sterownicza, dmuchawy bocznokanałowe, pompy płuczne, zestaw hydroforowy, osuszacz powietrza, dawkowniki, rurociągi technologiczne wewnętrzne, lampa UV ze sterowaniem, sterowanie i automatyka. 3. Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów dostawy, projekty, szkice, przedmiary robót i in. informacje zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia - OPZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 4. Podane w OPZ nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ. b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. 5. Rodzaj zamówienia - dostawy. 6. Wspólny słownik zamówień CPV - poniżej. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika SUW, w tym skonfigurowanie, uruchomienie urządzeń na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń oraz ciągłe nadzorowanie pracy zmodernizowanej SUW w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia wszystkich robót i montażu urządzeń, zakończone protokołem końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. UWAGA ! - Modernizowana SUW w Graboszycach, wraz ze zlokalizowanym w pobliżu ujęciem, jest praktycznie jedynym źródłem wody pitnej dla gminy Zator. Co do zasady powinna więc być zapewniona jej ciągła praca, również w trakcie realizacji zakresu rzeczowego objętego niniejszym przetargiem. - W szczególnych przypadkach, zarządca stacji SUW dopuszcza możliwość wyłączenia z pracy urządzeń SUW, na okres nie dłuższy niż 4 godziny w ciągu jednej doby, w czasie najmniejszego rozbioru wody (najlepiej w porze nocnej), za zgodą i w terminie uzgodnionym z zarządcą stacji. - W sytuacji wyjątkowej (konieczność wyłączenia SUW na okres dłuższy, jednak nie dłużej niż na 8 godzin), możliwość takiego wyłączenia, jego termin i czas trwania należy bezwzględnie uzgodnić z zarządcą stacji..
- W ogłoszeniu powinno być: II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia opisanego w tytule obejmuje w szczególności : a/ dostawę i montaż urządzeń technologicznych do uzdatniania wody, b/ dostawę i montaż podziemnego zbiornika wody, c/ dostawę i montaż kontenera na urządzenie napowietrzające wodę, d/ dostawę i montaż rurociągów technologicznych wewnętrznych i zewnętrznych, e/ przebudowę instalacji elektrycznej NN w budynku SUW, f/ roboty budowlane związane z adaptacją pomieszczeń budynku SUW do nowej technologii uzdatniania wody, g/ właściwe skonfigurowanie i uruchomienie całej stacji uzdatniania wody, przeprowadzenie odpowiednich prób i testów dot. jakości uzdatnianej wody, oraz ciągłe nadzorowanie pracy zmodernizowanej SUW w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia wszystkich robót i montażu urządzeń, zakończone protokołem końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 2. W skład nowej technologii uzdatniania wody wchodzą m. in. : pompa ściekowa w zbiorniku popłuczyn, rurociągi technologiczne zewnętrzne, kontener lekki ocieplony, urządzenie do napowietrzania ścieków surowych, zbiornik wody po napowietrzaniu, pompy podające wodę ze zbiornika na filtry, filtr ciśnieniowy, szafa sterownicza, dmuchawy bocznokanałowe, pompy płuczne, zestaw hydroforowy, osuszacz powietrza, dawkowniki, rurociągi technologiczne wewnętrzne, lampa UV ze sterowaniem, sterowanie i automatyka. 3. Zestawienie i szczegółowy opis wszystkich elementów zamówienia, projekty, szkice, przedmiary robót i in. informacje zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia - OPZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 4. Podane w OPZ nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w OPZ Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w OPZ. b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało funkcjonalności, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych w OPZ w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty opis i dane techniczne zaproponowanego rozwiązania umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi w niniejszym OPZ. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania funkcjonalności, wydajności i kompatybilności zaoferowanego rozwiązania równoważnego poprzez analizę jego możliwości. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego oprogramowania leży po stronie Wykonawcy. 5. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 6. Wspólny słownik zamówień CPV - poniżej. 7. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi, bezpieczeństwa itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 9. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić załadunek, transport, rozładunek, montaż dostarczonych urządzeń w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika SUW, w tym skonfigurowanie, uruchomienie urządzeń na stanowiskach i włączenie go w sieć oraz wykonanie prób i testów działania urządzeń oraz ciągłe nadzorowanie pracy zmodernizowanej SUW w ciągu 14 dni kalendarzowych od zakończenia wszystkich robót i montażu urządzeń, zakończone protokołem końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 10. UWAGA ! - Modernizowana SUW w Graboszycach, wraz ze zlokalizowanym w pobliżu ujęciem, jest praktycznie jedynym źródłem wody pitnej dla gminy Zator. Co do zasady powinna więc być zapewniona jej ciągła praca, również w trakcie realizacji zakresu rzeczowego objętego niniejszym przetargiem. - W szczególnych przypadkach, zarządca stacji SUW dopuszcza możliwość wyłączenia z pracy urządzeń SUW, na okres nie dłuższy niż 4 godziny w ciągu jednej doby, w czasie najmniejszego rozbioru wody (najlepiej w porze nocnej), za zgodą i w terminie uzgodnionym z zarządcą stacji. - W sytuacji wyjątkowej (konieczność wyłączenia SUW na okres dłuższy, jednak nie dłużej niż na 8 godzin), możliwość takiego wyłączenia, jego termin i czas trwania należy bezwzględnie uzgodnić z zarządcą stacji..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III. 3.2).
- W ogłoszeniu jest: III. 3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują należyte wykonanie minimum jednej dostawy wraz z montażem urządzeń do technologii uzdatniania wody, o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- W ogłoszeniu powinno być: III. 3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum jedno zamówienie polegające na robotach budowlano-montażowych i dostawie wraz z montażem urządzeń do technologii uzdatniania wody, o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6).
- W ogłoszeniu jest: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty. 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - zał. nr 4 do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty. 6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty krótkie opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia, parametry itp.) - zał. nr 9..
- W ogłoszeniu powinno być: III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi - załącznik nr 1; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty. 4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VIII, SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - zał. nr 4 do oferty. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty. 6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty. 9. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty krótkie opisy techniczne oferowanych wyrobów (minimum producent, model, typ urządzenia, parametry itp.) - zał. nr 9..
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1).
- W ogłoszeniu jest: III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia..
- W ogłoszeniu powinno być: III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia..
Wprowadził: Marcin Stramecki 2016-08-24 11:41