Dzisiaj mamy: 19.12.2024r.
Imieniny: Gabrieli, Dariusza, Eleonory
poprzedni miesiąc | grudzień 2024 | następny miesiąc | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | N |
DI.271.4.2021 28.10.2021 r.
Informacja dla Wykonawców
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Odbieranie i transport do zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator, w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ).
Nr procedury DI.271.4.2021
Zamawiający: Burmistrz Zatora informuje zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 2.020.032,00 zł brutto (wraz z VAT), a wraz z kwotą przeznaczoną na zamówienia dodatkowe opisane w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych – 2.222.032,00 zł brutto.
Burmistrz Zatora
Mariusz Makuch
(Podpis elektroniczny)
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 1 ] | ||||
Informacja dla Wykonawców środki przeznaczone na real. zamówienia -sig.pdf | 21-10-28 08:26 | 399.74KB | pobierz |