OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Zatora , Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412215, faks 33 84 10 206.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie od 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Zator w okresie 1 kwietnia 2015 roku do 31 maja 2016 roku. Odbiór odpadów ma się odbywać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Z 2013r. poz. 1399 z późn. zmianami) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego. UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo (zgodnie z art. 93 ust 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych) do unieważnienia postępowania przed terminem otwarcia ofert w sytuacji, gdy Rada Miejska w Zatorze w dniu 28.10.2014 r. nie zaakceptuje uchwałą warunków realizacji niniejszego zamówienia. 1.1. Rodzaj zamówienia - usługi. 1.2. Kod CPV : 90500000-2. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 obejmuje w szczególności: a) odbieranie odpadów komunalnych (w tym segregowanych) od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, - liczba mieszkańców w Gminie Zator, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych - wg stanu na dzień 30.09.2014r. - 8.370, w tym w budownictwie wielorodzinnym - 525 osób. - liczba nieruchomości z zabudową jednorodzinną - 2300 - liczba nieruchomości wielorodzinnych (bloków) - 7 - powierzchnia gminy Zator - 51 km². b) odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, - liczba nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne - 170 c) transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. d) zorganizowanie odbioru odpadów z remontu, odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych, odpadów niebezpiecznych oraz opon w zastępstwie prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów na warunkach określonych w niniejszej SIWZ, e) obowiązkowe prowadzenie dokumentacji w tym sprawozdawczości w zakresie i na warunkach określonych w punkcie 3.4 niniejszego rozdziału SIWZ, f) dostawę worków do odbierania odpadów komunalnych w asortymencie i ilości określonej w SIWZ, na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokonywanie wspólnie z Zamawiającym kontroli w terenie pojazdem Wykonawcy, g) świadczenia w okresie trwania umowy usług w zakresie informacji dla mieszkańców, związanej z tematyką zgodną z przedmiotem zamówienia i) oraz wykonanie innych prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, Ilość odpadów komunalnych odebrana z terenu Gminy Zator w okresie od 01.07.2013r. do 31.08.2014r. oraz prognoza odpadów na okres objęty przetargiem Rodzaj odpadów: Niesegregowane (zmieszanie) odpady komunalne, kod odpadów: 20 03 01, 20 03 99, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 1998,58; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 2120 Rodzaj odpadów: Odpady segregowane (tworzywa sztuczne, szkło, papier, metal): Kod odpadów: 20 01 01, 20 01 02, 20 01 39, 20 01 40, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 223,45; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 292 Rodzaj odpadów: Odpady ulegające biodegradacji: Kod odpadów: 20 02 01, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 21,24; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 40 Rodzaj odpadów: Odpady betonu i cegły, gruz betonowy i ceglany z remontów: Kod odpadów: 17 01 01, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 17; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 35 Rodzaj odpadów: Odpady wielkogabarytowe: Kod odpadów: 20 03 07, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 26,85; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 40 Rodzaj odpadów: Opony: Kod odpadów: 16 01 03, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 18,40; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 25 Rodzaj odpadów: Odpady niewymienione w innych grupach: Kod odpadów: 20 03 99; odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]: 2,47; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 3 Rodzaj odpadów: Odpady niebezpieczne: Kod odpadów: 20 01 13, odebrane w okresie 01.07.2013 - 31.08.2014r. [Mg]:0; Prognoza 01.04.2015 - 31.05.2016r. [Mg]: 3 Użyte w niniejszej specyfikacji nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: lub równoważne. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego usługi, w tym użyte materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium - 25.000,00 zł, w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy, wniesione przed terminem otwarcia ofert (oryginał dokumentu złożony przed otwarciem ofert u Skarbnika Gminy, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - nr konta Zamawiającego : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. Wykonawcy posiadają: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), - zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Zator, prowadzonego przez Burmistrza Zatora, zgodnie z przepisami art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 391), B. Wykonawcy udokumentują posiadanie aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących usług: - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było lub jest odbiór i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne do podmiotu uprawnionego do zagospodarowania takich odpadów, o łącznej wielkości min. 2.000 Mg, - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było lub jest odbiór i przekazanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne do podmiotu odzyskującego lub prowadzącego recykling takich odpadów, o łącznej wielkości min. 250 Mg, B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, następujących usług: - co najmniej jedna usługa przesortowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 2.000 Mg, - co najmniej jedna usługa zagospodarowania odpadów poprzez składowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 2.000 Mg. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) 3 specjalistycznymi pojazdami z zamkniętą skrzynią ładunkową (bezpylnych) do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym: - 1 pojazd wyposażony w legalizowane urządzenia do ważenia z możliwością rejestrowania wagi odbieranych odpadów w czasie rzeczywistym, - 1 pojazd umożliwiający odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w miejscach trudno dostępnych zabytkowych (rejon Starego Miasta) o DMC do 13 Mg, - 1 pojazd do mycia i dezynfekcji pojemników w systemie zamkniętym przy jednoczesnym odbiorze niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, - 1 pojazdem z nadwoziem bramowym do obsługi pojemników typu KP, KO o poj. od 5 m 3 do 10m 3 , - 1 pojazdem z nadwoziem hakowym do obsługi praso-kontenerów o pojemnościach od 10 m 3 do 36 m 3 , - 1 pojazdem wyposażonym w skrzynie ładunkowe z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) o łącznej minimalnej pojemności 20 m3, do odbioru odpadów segregowanych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów ZSEE, odpadów tzw. zielonych, w tym min. 1 z przeznaczeniem do obsługi pojemników typu dzwon, - 1 pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 3,5 tony - z zabudową typu izoterma lub inną zabudową umożliwiającą odbiór odpadów niebezpiecznych, odpadów innych niż niebezpiecznych zgodnie z wszelkimi przepisami prawa, - 1 samochodem wykorzystywany do codziennych objazdów Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego, a także do załatwiania reklamacji w terenie. b) 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: - 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony, - 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych - 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie o kierunku logistycznym, mechanicznym lub ochrony środowiska, posiadającą doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a/ wykażą prawo do dysponowania potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj : - a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, - b/ separatorem magnetycznym i przenośnikami taśmowymi, kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania, - c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, - d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim zapleczem do kompostowania w pryzmach, sterownią i przepompownią ścieków, - e/ kompaktorem - co najmniej 1szt., - f/ ładowarką - co najmniej 1szt., - g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt., - h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt., - i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt. b/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a/ 3 specjalistycznymi pojazdami z zamkniętą skrzynią ładunkową (bezpylnych) do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym: - 1 pojazd wyposażony w legalizowane urządzenia do ważenia z możliwością rejestrowania wagi odbieranych odpadów w czasie rzeczywistym, - 1 pojazd umożliwiający odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w miejscach trudno dostępnych zabytkowych (rejon Starego Miasta) o DMC do 13 Mg, - 1 pojazd do mycia i dezynfekcji pojemników w systemie zamkniętym przy jednoczesnym odbiorze niesegregowanych zmieszanych odpadów komunalnych, - 1 pojazdem z nadwoziem bramowym do obsługi pojemników typu KP, KO o poj. od 5 m 3 do 10m 3 , - 1 pojazdem z nadwoziem hakowym do obsługi praso-kontenerów o pojemnościach od 10 m 3 do 36 m 3 , - 1 pojazdem wyposażonym w skrzynie ładunkowe z hydraulicznym dźwigiem samochodowym (HDS) o łącznej minimalnej pojemności 20 m3, do odbioru odpadów segregowanych, odpadów wielkogabarytowych, odpadów ZSEE, odpadów tzw. zielonych, w tym min. 1 z przeznaczeniem do obsługi pojemników typu dzwon, - 1 pojazdem o dopuszczalnej masie całkowitej min. 3,5 tony - z zabudową typu izoterma lub inną zabudową umożliwiającą odbiór odpadów niebezpiecznych, odpadów innych niż niebezpiecznych zgodnie z wszelkimi przepisami prawa, - 1 samochodem wykorzystywany do codziennych objazdów Wykonawcy z przedstawicielem Zamawiającego, a także do załatwiania reklamacji w terenie. b/ 8 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej: - 5 kierowcami posiadającymi uprawnienia do kierowania pojazdami ciężarowymi o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 tony, - 1 kierowcą posiadającym uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych - 1 osobą posiadającą odpowiednie wykształcenie o kierunku logistycznym, mechanicznym lub ochrony środowiska, posiadającą doświadczenie w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia. B. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a/ wykażą prawo do dysponowania potencjałem technicznym w zakresie posiadania sprzętu i urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, tj : - a/ instalacją do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych w skład której wchodzi m.in: linia sortownicza zmieszanych odpadów komunalnych z sitem bębnowym o oczkach 20 mm i 80 mm, - b/ separatorem magnetycznym i przenośnikami taśmowymi, kabiną sortowniczą, o przepustowości co najmniej odpowiadającej ilości odpadów zamawiającego przewidzianych do zagospodarowania, - c/ instalacją do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, - d/ instalacją do kompostowania odpadów zielonych i odpadów ulegających biodegradacji, oraz frakcji podsitowej 0-80 mm wyposażoną w bioreaktory, każdy o przepustowości co najmniej 300 Mg wraz z odpowiednim zapleczem do kompostowania w pryzmach, sterownią i przepompownią ścieków, - e/ kompaktorem - co najmniej 1szt., - f/ ładowarką - co najmniej 1szt., - g/ wagą samochodową - co najmniej 1szt., - h/ wózkiem widłowym - co najmniej 1szt., - i/ automatyczną myjką do kół i podwozi samochodowych - co najmniej 1szt. b/ wykażą prawo do dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w p-cie VII SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 1do oferty; 2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - zał. nr 2 do oferty. 3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 4. a/ zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), b/ zaświadczenie o wpisie wykonawcy do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Zator, prowadzonego przez Burmistrza Zatora, zgodnie z przepisami art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 391) - zał. nr 4a, 4b do oferty. c/ kopia aktualnego zezwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji - zał. nr 4c do oferty. 5. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, SIWZ z uwzględnieniem : a/ - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem był lub jest odbiór i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne do podmiotu uprawnionego do zagospodarowania takich odpadów, o łącznej wielkości min. 2.000 Mg, - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem był lub jest odbiór i przekazanie segregowanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne do podmiotu odzyskującego lub prowadzącego recykling takich odpadów, o łącznej wielkości min. 250 Mg, b/ - co najmniej jednej usługi przesortowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych odbieranych od właścicieli nieruchomości lub przez podmioty odbierające odpady od właścicieli nieruchomości w ilości co najmniej 2.000 Mg, - co najmniej jednej usługi zagospodarowania odpadów poprzez składowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości co najmniej 2.000 Mg, - jako zał. nr 5a i 5b do oferty. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (dot. łącznie odbierania i zagospodarowania odpadów, w tym również jednej osoby posiadającej doświadczenie w kierowaniu składowiskiem odpadów), zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI, SIWZ - jako zał. nr 6 do oferty. 7. Wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług (dot. odbierania i zagospodarowania odpadów), w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt VI SIWZ - zał. nr 7a, 7b do oferty, 8. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VI SIWZ. - zał. nr 8 do oferty. UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 9. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 9 do oferty. 10. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - zał. nr 10 do oferty. 11. Jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców określi rzeczowo-finansowy zakres robót, które zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom - zał. nr 11 do oferty. 12. Dowód wniesienia wadium. B. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w sytuacji gdy wykonawca wykazując spełnianie tych warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów następujących dokumentów: 1. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - zał. nr 3 do oferty. 2. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp., albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 10 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. nr 9 do oferty. W sytuacji, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy jaka zostanie zawarta z wybranym wykonawcą stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku: a/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), wówczas zmienione zostanie wynagrodzenie Wykonawcy brutto o procent zmiany podatku VAT, b/ terminu realizacji zadania, który może ulec zmianie w przypadkach, na które Zamawiający bądź Wykonawca nie mógł mieć wpływu: - wystąpienie okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację w wyznaczonym terminie przedmiotu zamówienia, bez możliwości usunięcia lub likwidacji powyższych okoliczności lub zdarzeń. - warunkiem zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu zamówienia jest stwierdzenie przez Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy, konieczności zmiany terminu umownego, c/ terminów płatności i innych: - aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych w siwz rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia, - zmiany w
obowiązujących przepisach - w tym przepisach prawa miejscowego, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3. Uzgodnione dwustronnie zmiany harmonogramów realizacji umowy (w zakresie terminów), nie stanowią zmiany umowy. 4. W razie zmiany przepisów prawa dot. utrzymania czystości i porządku w gminach, Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostosuje harmonogramy odbioru odpadów (po uzgodnieniu z Zamawiającym) do tych zmian. Zmiany te nie wymagają aneksu do umowy. System rozliczania odebranych odpadów nie ulega zmianie. 5. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminach, o których mowa w art. 94 Pzp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zatorze, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Nazwa pliku | Data publikacji | Rozmiar | Pobierz | |
---|---|---|---|---|
Kategoria: Powiązane pliki [ 9 ] | ||||
ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 15-01-05 15:34 | 592.53KB | pobierz | |
SIWZ.pdf | 15-01-05 15:34 | 214.18KB | pobierz | |
Zal._Nr_10_grupa_kapitalowa.pdf | 15-01-05 15:34 | 27.14KB | pobierz | |
Zal._Nr_11_Osw._podwykonawcy.pdf | 15-01-05 15:34 | 26.64KB | pobierz | |
Zal._Nr_7_wykaz_sprzetu.pdf | 15-01-05 15:34 | 28.88KB | pobierz | |
Zal.Nr_2_Osw_art_22.pdf | 15-01-05 15:34 | 27.54KB | pobierz | |
Zal.nr_3_Osw_art_24.pdf | 15-01-05 15:34 | 39.51KB | pobierz | |
Zal.Nr_5_Osw_wykaz_uslug.pdf | 15-01-05 15:34 | 29.04KB | pobierz | |
Zal.Nr_6_wykaz_osob.pdf | 15-01-05 15:35 | 25.32KB | pobierz |